Поради щодо обслуговування підшипників
1. Правильне зберігання – запорука довголіття підшипника
Для запобігання потраплянню пилу та вологи в підшипник слід зберігати його в чистому та сухому місці. Не менш важливим є зберігання підшипника в горизонтальному положенні за кімнатної температури всередині оригінальної упаковки.
Найчастіше сильні удари призводять до появи деформації сепаратора, мікротріщин в кільцях і т.д ... Не рекомендується використовувати підшипник після перевезення, при якому комплектуючі билися одна об одну. При падінні підшипника на тверду поверхню не рекомендується встановлювати його в техніку, оскільки це може призвести до передчасного виходу з ладу обладнання.
2. При монтажі та демонтажі використовуйте спеціалізовані інструменти
3. Перед монтажем перевіряйте вал підшипника.
Перед встановленням підшипника слід перевірити стан кілець, ущільнень та сепаратора підшипника, а також валу, на який підшипник встановлюватиметься. Очевидними ознаками неправильного зберігання або перевезення є видимі дефекти та пошкодження, забруднення брудом, піском, сліди іржі на кільцях та елементах кочення. Подальша експлуатація може призвести до виходу з експлуатації техніки.
4. Важливим є правильний метод монтажу
Під час встановлення підшипників слід використовувати правильний метод монтажу, який залежить від типу підшипника, форми отвору (циліндрична, конічна) та типу посадки. Тип посадки вибирається залежно від типових навантажень, швидкості обертання та рівнів вібрації.
Вкрай важливо, щоб при встановленні на вал або корпус зусилля прикладалося до того ж кільця, яке буде зафіксовано. Прикладання тиску до неправильного кільця може призвести до пошкодження тіл кочення. Так само слід уникати надмірно ослабленої або занадто тугої посадки, поганої обробки посадкових місць підшипників.
5. Правильно підбирайте мастило
Одна з основних причин виходу з ладу підшипників пов'язана з неправильним змащуванням або використання неправильного змащування, а також використанням занадто великої чи малої кількості мастила. Правильний мастильний матеріал вибирається з урахуванням умов навколишнього середовища, температури, швидкості та робочих навантажень. При роботі підшипників в умовах великої запиленості приміщення, високої температури навколишнього середовища, низької якості масла терміни заміни мастила скорочуються. Зазвичай у підшипники з кільцевим мастилом масло доливають після 200 - 300 годин безперервної роботи. Якщо доливка виробляється під час роботи двигуна, роблять це якнайповільніше.
Перед заміною мастила підшипники промивають гасом, продують повітрям, промивають мастилом тієї марки, яку застосовують для даних підшипників, і після цього заливають свіжим мастилом.
6. Слідкуйте за робочою температурою
Коли сталевий підшипник нагрівається вище межі, для якої він призначений, це може незворотно деформувати матеріал підшипника, що призведе до зниження його характеристик міцності, що призведе до відмови обладнання. Під час регулярного технічного обслуговування слідкуйте за зміною кольору кілець, тіл кочення та сепараторів, оскільки це може вказувати на перегрів.